Klacht
Is een item stuk, of heb je een verkeerd product of maat ontvangen? Wat vervelend, maar stuur je zending nog niet retour!
Stuur een mail met een duidelijke omschrijving van het probleem naar: order@gayacollections.nl. Wij zullen dan zorgen voor een passende oplossing.
14 dagen- garantie
De garantie op aangeschafte producten verloopt 14 dagen na ontvangst. Helaas kunnen we geen producten repareren of terugbetalen wanneer de 14-dagen termijn is overschreden.
Let op dat de garantie vervalt zodra schade is ontstaan door foutief gebruik van de consument, evenals schade veroorzaakt door parfum, bleken en blootstelling aan hitte en water. Aanslag en verkleuring als gevolg van chemisch contact wordt niet beschouwd als een geldig recht op garantie.
* Let op: wij geven geen garantie op pailletten, glitters, rhinestones en kralen
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een mail naar ons te sturen. Leidt dit niet tot een passende oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.